kajjjsas

Alla inlägg under juli 2010

Av kajsa gardetun - 29 juli 2010 22:15

Lägger ner bloggandet ett tag, jag har helt enkelt inte tid som ni märker!

Kanske skriver då och då om jag är sugen men inget mer tills jag bestämmer mig för att starta den igen så bye!

Av kajsa gardetun - 25 juli 2010 18:22

ja nu är jag hemma från gothia! fan vad underbart jag har haft det!

killar, fotboll, liseberg och annat kul! 

Nu är jag sjukt trött och sjuk lägger upp bilder sen :*

Av kajsa gardetun - 17 juli 2010 00:52

haha..jo..ja..jag ska bli bättre, när jag har något att skriva om!

haha, jaja. Idag var jag iallafall på Gustafsvik med min granne ida (som jag sovit hon 2 dagar för att mina föräldrar var borta, en annan förklaring till dålig uppdatering) men iallafall, och 2 kompisar till sen så åkte vi forsen och jag åkte med huvudet först och slog in tanden så den står typ rätt in i min mun nu aj så imorogn blir det tandplågaren   

  

Slänger in en bild också, puss på er.

Av kajsa gardetun - 12 juli 2010 00:52

haha jo rubliker säger allt. 

2 timmars träning idag puh har jag varit med om något jobbigare? nej. hhaha. 

sen till grannen ida och badade som man fördodligen kommer spändera resten av veckan med   

Och spanien vann vm wohoooooo vad jag skerk haha ';)


slänger in en gammal bild :)

  

Av kajsa gardetun - 8 juli 2010 18:42

    


Hur säxigt är inte det här? jag smälter.*dregel*

Av kajsa gardetun - 7 juli 2010 22:18

Nyss haft träning, kul!

Skavsår överallt, sen när man kom hem och skulle hoppa i duschen så var varmvattnet slut (suck) så är det när man bor på landet! haha.

Nu är jag trött om du tittar här lovisa så ring mig!

Av kajsa gardetun - 7 juli 2010 17:04

Men jag har en ursäkt. Det är så att jag sov hos min granne Ida igår och jag kan inte mitt lösen till bloggen xD (har inte bytt än) så jag kunde inte skriva   

Och nu ska jag på träning skriver förmodigen ikväll , puss   

Fan vad kul   

Av kajsa gardetun - 6 juli 2010 11:15

Jag ska ha en frågestund här på bloggen fråga om exakt vad ni vill och jag lovar att vara ärlig, thihi. Maila in frågorna på kajsagardetun@hotmail.com 

puss

Presentation


Namn: Kajsa Gardetun
Ålder: 13, 14 i augusti
Sysselsättning: skola, vänner, musik och fotboll
Bor: Västerås
Övrigt: Jag skriver bland annat om min vardag och mina intressen du kan kontakta mig på kajsagardetun@hotmail.com

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards