kajjjsas

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Det är inte rätt, inte utan dig.

Av kajsa gardetun - 17 augusti 2010 10:54

hej, jag är super trött så jag lägger ner lite tid på bloggen..

såhär får ni veta lite om mig.

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? med oboj i.
3. Hur mår du just NU? skapligt

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? s
5. Berätta om din senaste dröm. Den underbaraste på länge
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? nej
7. Vad vill du ha just nu? massor med pengar så jag kunde köpa en billjet till frankrike. 
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? båda
10. Använder du smileys?  ganska ofta
11. Har du träffat någon kändis? Ja
12. Gillar du keso? ja
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? ariplanes med eminem
14. Hur många länder har du besökt? 3
15. Är dina föräldrar stränga? ibland
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? nja
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nej
18. Brukar du hyra film? händer
19. Var kommer du vara på lördag? ingen aning
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej
22. Vad åt du till lunch?  har inte ätit lunch än
23. Har du lockigt hår? ja, menjag plattar det
24. När grät du senast? igår.
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
 hehehe för många gånger :)
26. Favoritårstid? höst
28. Sover du med TVn på? Ne
29. Tycker du att du är gammal? nej jag är väl i medelåldern ;)
30. Är du mörkrädd? ja
31. Gillar du ditt liv just nu?  jo
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja
33. Har du bra syn? usch nej
34. Var är dina föräldrar just nu? en sover och den andra är i vardags rummet
35. Vad har du på dig just nu?  ett par shorts och gothia tröjan
36. Vad var det senaste du köpte? en sån här dryckyoghurt
37. Hatar du mer än 3 personer?  jag kan inte räkna
38. Använder du sushipinnar?  nej jag kan inte
39. Äger du ett vapen? nej?
40. Gillar du ditt hår? det är inte vackrast men det duger

 41. Gillar du dig själv? ja
42.Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda, på olika sätt
 
43.Hur ofta använder du MSN? när jag har data.
  
44.Brukar du kolla din mail? Nej
45. Pepsi eller Coca Cola? cola
46. Har du ett husdjur? 1
47. Gillar du någon?  nej
48. Vet han/hon om det? ?
49. Senaste mening du hörde (låtar räknas inte!) ? jag måste damsuga
50. Vad gjorde/sa du då?  jag går in på mitt rum


Det kommer ett till inlägg senare idag, puss hej.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajsa gardetun - 11 maj 2011 23:13

blogg till www.kajjsas.devote.se bara så att ni vet! jag tar bort denna blogg om några dagar ...

Av kajsa gardetun - 16 september 2010 15:14

Musik idag i skolan (elevensval) musikläraren sa att jag hade en unik röst haha :D  ...

Av kajsa gardetun - 11 september 2010 19:47


Jag är med Tora vi saka kolla lite film :)  kanske hör av mig sen :)    söta vi är (H) ...

Av kajsa gardetun - 4 september 2010 16:41

Ang det förra inlägget här är bilderna!   Bild 1 "orginal"   Bild 2,    Bild 3,    Bild 4,      Vad tycker ni? vilken är snyggast? Skriv några meningar i kommentar fältet och den som har bäst förklaring om vilken bild dom tyckte vinner ...

Av kajsa gardetun - 3 september 2010 22:44

Solljuset träffade mig när du kom in i mitt hjärta.  redigering! Jag får seriöst D A M P på bild-uppladdnings-systemt. Det är seeeegt! e.x. om jag ska ladda upp 3 bilder så tar det typ en timme!?! Det tycker jag att dom borde förbättra!     ...

Presentation


Namn: Kajsa Gardetun
Ålder: 13, 14 i augusti
Sysselsättning: skola, vänner, musik och fotboll
Bor: Västerås
Övrigt: Jag skriver bland annat om min vardag och mina intressen du kan kontakta mig på kajsagardetun@hotmail.com

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards